Minecraft: SpongeBob Biomes
Are ya ready, kids? The underwater world of SpongeBob is now a Minecraft Dynamic World where every biome is reimaged with custom generation! Visit Jellyfish Fields, Bikini Bottom, Kelp Forest & more. Eat Krabby Patties, ride Seahorses, use Spatulas to fight and craft your own Krusty Armor! Hang out with familiar SpongeBob characters and take on the Flying Dutchman!