Minecraft - Dungeons & Dragons: New Quest
Return to the Forgotten Realms in this sequel of Minecraft's Dungeons & Dragons DLC. Experience more of Katra and Vaer's adventures! Battle surprising new enemies, make new friends and dive back into a rich and full world. The Dungeons & Dragons DLC is not required to play this content.