Microsoft Sudoku
Microsoft Sudoku is bringing the classic game you love to a whole new light! The #1 logic puzzle game has turned up the brilliance with fresh colors, exciting new features, new levels of difficulty, daily challenges, achievements and MORE! Keep your mind sharp with hundreds of brain training puzzles for players of all ages! New Ways to Play Play classic puzzles with six (6) levels of difficulty, offering you just the right amount of challenge. Play at your own pace with freshly generated puzzles giving you endless supply of unique Sudoku games. For more fun, select from four (4) different themes including playing with Charms instead of numbers. You may never go back to the classic way of playing again! New Features to Enjoy Looking for a change? Try playing in Irregular mode! The same rules but each block of numbers is in fun and colorful shapes. If that’s not enough, test your skills in all new Daily Challenges. Three (3) unique puzzles a day allow you to collect coins and win badges in Classic, Irregular, and now Ice Breaker game mode. Send shockwaves across the board that break the ice when placing the correct numbers or charms.