Micro Pico Racers
Micro Pico Racers is a fun top-down arcade racing game with a retro style graphics where you control of little cars racing over exciting tracks. Start your engines and prepare for the craziest and most addictive racing game ever. Fast-paced racing game with a fresh interpretation of the 16-bit style. This is an arcade racing game based on games that I loved playing in the arcades growing up. Features: - Great retro pixel art design. - Select from over 20 vehicles each with its own unique handling and performance. - Grand prix mode witth 60 levels provides hours of fun and challenging races. - Multiple views (top down, isometric, back view). - Detailed pixel art enviroments. - Different game mechanics (racing, destroy your rivals, drift challenge, time attack). - Great car drive physics. - Split screen 2 player mode. - Easy to learn, simple to play, but a real challenge to Master. - An awesome Soudtrack inspired by the glory days of top down racing games.