Mexico,1921: A Deep Slumber
Mexico, 1921. A deep slumber is an intriguing narrative adventure where you try to solve a hundred-year-old mystery: who planned the assassination of President Álvaro Obregón? You play as Juan Aguirre, a photojournalist who will interview and photograph subjects, collect historical data and report the news that will shape Mexican history. Join Juan in post-revolutionary Mexico City to discover why Mexico ain't no place for the weak. Developed hand in hand with the National Newspaper Library and the Popular Arts Museum, this game will be an interactive archive of Mexican post-revolutionary history.