Metal: Hellsinger Demo
The Beat of Vengeance Become The Unknown, voiceless and out for vengeance. Destroy hordes of demons through the fiercest domains of Hell for the ultimate showdown with The Red Judge herself. Metal: Hellsinger is a rhythm FPS, where your ability to shoot to the beat will enhance your gameplay experience. The more in sync you are with the rhythm, the more intense the music will become and the more destruction you will cause. Get a Taste of Hell In this demo you will fight through Stygia equipped with demonic weapons including Paz the skull, your sword, pistols, and shotgun, each with their own ultimate ability. Experience the pulse-pounding thrill of slaughtering demons to the beat of original music performed by Dark Tranquility’s Mikael Stanne and Arch Enemy’s Alissa White-Gluz. An Arsenal of Metal Icons & An Epic Story In the full game, experience the entire roster of metal icons, such as Matt Heafy (Trivium), Randy Blythe (Lamb of God), and Tatiana Shmailyuk (Jinjer). Play the demo to prepare for an epic storyline, narrated by award-winning actor Troy Baker. Then conquer the leaderboards or challenge your friends to beat your score in the full game’s Challenge Mode.