Merge Games Cleaning Bundle
Relax and chill with a perfect pair of cleaning games! Rebuild your family farm on an abandoned Earth in the cosy adventure No Place Like Home, and restore our polluted planet and help some cute animal friends along the way in Fresh Start. No Place Like Home - Welcome to No Place Like Home! No Place Like Home is a cute and relaxing sim. You play as Ellen Newland, a girl who decides to visit her grandfather, on Earth, for the very last time before she moves to Mars. However, she soon discovers that her grandpa is missing and that his farm was recently destroyed. Fresh Start - Welcome to the world that needs your help! Fresh Start is a relaxing single player game, in which you embark on a mission to clean up the world and restore nature to its fresh and colorful shape. Watch as the world changes in front of your eyes as you help animals, solve puzzles and grow plants around you. Travel all over the world and give it a Fresh Start it deserves!