Mazuri Adventure Pack
Download an all-new Mazuri adventure!From tree-tops to sand-stone structures, four daytime & two nighttime stages await you in this exotic town built on reddish-brown soil. This pack includes three brand new stages and three new missions.Be sure and download the other location packs to unleash the full Sonic experience!Note: These stages are accessed in Mazuri, so unlocking Mazuri is a requirement to play these additional stages.