Match Village
Match Village is a minimalistic puzzle and strategy experience about combining buildings to build villages on beautiful, procedurally generated islands. Combine buildings to create your villages and cities on endless islands scattered around the world and enjoy a minimalistic and relaxing atmosphere, no resource management or armies, just focus on building.