Luna Legendary Pack
Transforming to win her love, Luna descends as a princess of the human world! Unlock a special skill with her true form, Ravieta. This Package includes: - Character - Luna (P4) - 300 Points - Luna Hair No.3 - Luna Theme No.3 - Luna Nametag - Luna Growth Box Ticket x40 - Luna FS Black Pack x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Luna, Luna is exchanged for certain amount of points.