Luna Character Pack
Transforming to win her love, Luna descends as a princess of the human world! Unlock a special skill with her true form, Ravieta. This Package includes: - Character - Luna (P4) *If purchased, the package cannot be refunded as it contains in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Luna, Luna is exchanged for certain amount of points. *Package components and sale can be exchanged or terminated without notice.