LOVE ETERNAL
Wander a castle built of bitter memories in LOVE ETERNAL, a psychological horror platformer with devious trials and an unsettling, experimental narrative. Run, jump, and reverse the flow of gravity itself to escape the mind of a selfish god in this challenging precision platformer. Play as Maya, a child stolen from her family on the whim of a lonely, forsaken deity, and make your way through over 100 screens filled with spikes, lasers, switches, and traps as you unravel the horrifying secret of your new prison. Will you find your way home, or wander these halls carved of memory forever?