LIKE A DRAGON Series Starter Pack
Rise like a dragon in epic RPG adventures across modern-day Japan and Hawaii as the unstoppable underdog, Ichiban Kasuga and his party of society’s outcasts as they become the heroes they never expected to be. This bundle offers a new point of entry in the Like a Dragon series with two critically acclaimed games. Yakuza: Like a Dragon – Wield your trusty bat and form unlikely friendships while toppling foes with dynamic RPG combat as you untangle the mystery of why your yakuza boss attempted to kill you after serving 18 years in prison to protect him. Like a Dragon: Infinite Wealth – Live it up in Japan and explore all Hawaii has to offer in an action-packed RPG adventure so big it spans the Pacific where two larger-than-life-heroes and their allies are brought together by the hand of fate to shape the yakuza’s future.