Laserlife
Do our memories die with us, or do they live on somewhere, waiting to be discovered? Somewhere in the cosmos, the body of a long dead astronaut floats alone through space. A strange presence with the power to rebuild memories and relive lives attempts to stitch together a human’s past. Discover the experiences of a human life in this story of first contact. Navigate time and space through collecting memory molecules, merging the molecules to build memories, then energizing the astronaut with the completed memories to rebuild its past.