Korgan
Korgan is an episodic dungeon-crawler game. While playing the story mode you can switch your character in real time to face different kind of enemies or obstacles. Combine their abilities: freeze an enemy with the mage, then switch your character to the warrior and finish him with brute force, or perhaps shoot him from a safe distance with the hunter. Each character have their own abilities, strengths and weakness.