King Slime in Cashtle (Windows)
King Slime in Cashtle is a precision 2D platformer where you play as the ruler of the slime kingdom on a very important mission: collect every last tax coin left behind in your own castle. Jump, dodge, and maneuver through dangerous castle biomes filled with traps, challenges, and tight platforming sequences.