Keplerth
Welcome to Keplerth! Try to survive on a hostile alien planet in this 2D sandbox RPG, where you can choose to live alone or fight side by side with your friends in the online multiplayer mode. Survive, build, farm, fight, and explore your way to victory in this open-world adventure!