John Carpenter's Toxic Commando (Pre-order)
Pre-order the John Carpenter's Toxic Commando Standard Edition to receive Leon's Secret Stash DLC. In the near future, an experimental attempt to harness the power of the Earth’s core ends in a terrifying disaster: the release of the Sludge God. This eldritch abomination begins terraforming the area, turning soil to scum and the living… to undead monsters! However, the genius behind the experiment has a plan to make things right. All he needs is a team of competent, highly-trained mercenaries to get the job done. Unfortunately, those are all too expensive. Which is why he’s hired… The Toxic Commandos! Take control of one of the commandos, team up with your friends and send the Sludge God and its horde of things-that-should-never-be back to the underworld. Choose the class that matches your playstyle, pile into your favorite ride, and unload an array of gunfire, grenades, special abilities, and freaking katanas as you save the planet. So if you’re the kind of person who likes: - Buddy-movie vibes and the over-the-top humor, action, and horror of classic 80s cinema, inspired by the legendary John Carpenter… - Teaming up with friends to face down hordes of monsters who want to eat your face… - An explosive cocktail of visceral FPS action and apocalyptic environments… - Upgrading your skills and testing new abilities against increasingly hardcore challenges… - Saving the planet against impossible odds… … then now’s your time to go commando! Persistant Internet Connection Required to Play.