Joe's Adventure
Play as Joe in this new add-on content. In this extension to the original story of Mafia II, Joe uncovers who had Vito sent to prison and what really went down with the Clemente family. In addition to the expanded story, players can explore new locations and get new cars and clothing in dozens of city-based quests. Plus, online leaderboards allow players to battle for the highest scores.