Jet Armor Weapons Pack
Airstrikes from Earth Defense Force’s most nimble warriors just got deadlier. Death From Above! The EDF Jet Armor Weapons Pack includes 15 of the EDF’s most powerful weapons in one exclusive supply drop! There are 8 exclusive new additions to the Jet Armor’s arsenal, including the Hasslex Hamadryad Grenade Launcher. Trooper and Tactical Armors also receive upgrades like the El Gigante Rocket Launcher and the Wallagis 1776 L Missile Launcher. Blow those bugs and their alien technology sky high!