JellyCar Worlds
Tactile Soft-Body Physics Gameplay Your car is made of Jelly. So is the world! Utilize this and your various abilities (Grow, Balloon, Sticky Tires, Rocket, and more) to navigate the levels and find the exit! Imaginative and Playful Design Journey through 8 worlds, each with its own theme and gameplay mechanics. Every level has a secret exit to find, as well as multiple optional challenges. So much Customization Draw your own car designs with an in-game paint tool. You can even record your own sound effects to replace the in-game sounds! Play with a Friend Two players can bounce through co-op world together, or race to reach the stop sign in Race Rush mode. Two player modes are local and offline, connect a 2nd controller and go! Make Your Own Levels A fully-featured level editor is included to make your own squishy playgrounds. Classic Levels Return Classic levels from earlier games in the JellyCar series have been restored and included! A Living Flipbook The sounds and visuals combine to give the experience of a flipbook animation come to life. I Remember This Game From My Childhood! Yay! After more than 10 years since the last entry in the series, the original creator (Walaber) is back and developing this all-new, modern rendition of the classic JellyCar gameplay.