Explore the birthplace of drift and dive into Japan’s iconic car culture! JDM: Japanese Drift Master is an homage to Japan, Japanese street racing culture and drift. It’s an open world, story-driven experience, blending Tōge (mountainous) serpentines, with narrow rural roads and vast highways leading to a modern cityscape. With licensed cars and robust tuning options it’s a drifting paradise come true! *Supports Xbox-compatible racing wheels with force feedback. Driving Models Designed primarily for gamepads, JDM boasts two driving models to choose from: Arcade, suited for a more relaxed experience and drift beginners; and Simcade in which all assists are off, trading full control over the car for more skill requirements to manage drifting. Players can switch between both models at any time during the game. Open World Soak in the atmosphere of Japan with the fictional prefecture of Guntama, created through mixing real-life locations from all over the country. With over 250 km of visually stunning main roads, standalone racing tracks and instanced events, set across winding mountain passes, rural areas and the city's bustling streets, you’ll explore diverse landscapes featuring traffic, dynamic weather, and day-night cycle systems. Licensed Cars Sit behind the wheel of legendary Nissan, Honda, Subaru and Mazda cars. Tune them mechanically with new parts and then fine tune the details. Experiment with visual parts: from hoods, through lights to full body kit swaps. Adjust the suspension, wheel camber, gear ratios and more. Finally, paint the car however you like using a free pick color palette. You want underglow? It’s at your disposal as well. Story-driven Campaign Step into the shoes of a foreigner determined to make his mark on the Japanese drifting scene. Compete in 40+ narrative-driven events and additional sidequests against the top drifters in the area. Experience this journey through hand-drawn manga pages, which add a unique and artistic touch to the game. The Audio Purr Experience authentic car sounds, captured through original recordings and brought to life with attention to detail, making you feel like you're truly behind the wheel. Cruise along picturesque roads while tuning in to genre-themed radio stations, including unique soundscapes of J-music, Phonk and even Eurobeat - choose the perfect soundtrack for your drive!