Island Farmer
Farms are set up in islands over calm and clear water. In this tiny fantasy experience, that is easy to do and very relaxing, just like a 3D jigsaw puzzle. Carefully observe the island, try to memorize it, then shuffle the blocks. Swap blocks to reproduce the desired island and it will compose the archipelago. There is no time limit, no logic challenges, nor resources to manage, so you can calmly just focus on the core mechanics while listening to a soothing soundtrack. - Click on two blocks to swap them; - Turn the camera around the island; - Focus the camera on a block; - Zoom in and out to see details or the big picture; - If you need, preview the expected arrangement. - 20 different diorama-like islands. See your island come to life as you complete certain sectors. As you progress building the islands, see your archipelago expand and evolve in the background. With clear skies, fresh air, and crystal clear water, among animals and listening to the sounds of nature.