Is Hungry Series Part 1 Bundle
This bundle contains the Microsoft Store and Xbox versions of the 1st and 2nd games of the 'Is Hungry' Series, Red Panda is Hungry and Raccoon in Hungry Game 1: Red Panda is Hungry Follow the journey of a gluttonous red panda that is willing to risk everything if it means gettings more food. Walk, jump and slide through a bamboo forest full of traps and dangers until your reach the legendary all you can eat buffet. Red Panda is Hungry is a a casual 2d Platformer with charming pixel art graphics. Control a red panda is search for food and find every piece of food in every stage. After collecting everything, a new level is unlocked. Travel through the forest while collecting all bamboos until you reach your final destination, a secret part of the forest with more food than you can possibly eat. Game 2: Raccoon is Hungry Raccoon is Hungry is the second installment in the "Is Hungry" series. Follow the adventures of a gluttonous raccoon searching for food, but in the city, food isn’t as easy to find on the ground. To get a meal, the raccoon must search inside dumpsters for edible items such as apples, pizza slices, hamburgers, grapes, and more. But be careful—food isn’t the only thing hiding in the trash! What surprises await the curious raccoon?