Intermediate Pack 2
Recruit the soul-stealing Legendary troop, Sol'Zara, into your ranks and unlock essential Orbs of Wisdom and Ascension to help you unleash all your troops true potential! Claim all of this and 45 gem keys for new troops with Intermediate Pack 2. Intermediate Pack 2 Includes: 1x Sol’Zara 5x Orbs of Wisdom 5x Orbs of Ascension 45 Gem Keys This pack may only be purchased once per account.