Insurgency: Sandstorm - Onslaught Set Bundle
Get ready for an explosive new update in Insurgency: Sandstorm! Bring unmatched destruction to the battlefield and dominate your enemies like never before with the Onslaught Set Bundle of premium gear items and weapon skins. The Onslaught Set Bundle contains the following DLC: - Mountain Tactical Gear Set for Security - Mountain Nomad Gear Set for Insurgents - Digital Splatter Weapon Skin Set for Security - Woodburn Weapon Skin Set for Insurgents This bundle gives access to all four Operation: Onslaught DLC sets at a reduced price. The Onslaught Set Bundle is included in the Year 3 Pass and the 4-Year Anniversary Edition.