Infernal Galloper Bundle
Embrace your fall from shining grace and set out to forge darker fables! The Infernal Galloper Bundle contains the Smouldering Pegasus Costume Set, Smouldering Pegasus Weapon Bundle, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus of 25,000 gold to spend in the Outpost shops.