Incantation Demo
Immerse yourself in the chilling tale of the Chen Family Village, where a mother searching for her missing daughter accidentally stumbles into a haunted place filled with mysterious cults. Guide Jia Jun Lee as she searches a village and pieces together fragile clues to her loved one’s whereabouts, carefully hiding her movements as supernatural threats close in from all sides. Incantation is a first-person horror-themed adventure game adapted from the live action film of the same name. Beyond the palpable madness and fear in the village, there's a sinister force that drives one to despair. What happens when one crosses the forbidden line of this evil deity? Perform rituals, solve puzzles, collect documents and hunt for key items to access new areas of the village, all in hopes of finding your missing daughter and escaping alive! Download this demo for a first look at the game!