HYPERCHARGE Supporter Pack
Looking for an Action Figure that stands out in the world of Hypercharge? Look no further, the Supporter Pack is made for you! Not only do you receive epic looking skins, but you are also helping support development of the game. We’re an indie team of five best friends, and we truly appreciate your generosity. What's Included? * Classic Hypercharge Action Figure * * Roadwarrior Action Figure * * Over 5 Unique Skins and Weapon Materials * * Our sincere gratitude and appreciation * Please note: By purchasing this DLC, you are showing your support for the game and us, the developers. The awesome skins above are only cosmetic, and in no way provide the player with any in-game advantage.