Hunter's Legacy
Embark on a challenging quest with the great huntress of Un’Amak! Hunter's Legacy is a 2D Metroidvania platformer starring Ikki, a fierce cat who must save the kingdom of Iripur from the evil Morodir. The game features a non-lineal design where the focus is on exploration and combat in an open world filled with different characters, enemies, and collectibles. Slash your enemies with your mighty twin swords! Aim your bow and charge your attacks to deal even more damage! Roll out of the enemies’ way to counter-attack! Battle your foes while you enjoy an adrenaline pumping soundtrack! The level design in Hunter’s Legacy features a verticality that opens many traversing options for the player. Jump from platform to platform on the skies or reveal a path below the ground. Find the path to your next objective in a big connected world (hand-holding not included)! Find hidden secrets to purchase upgrades! Trust us, you’ll need them! Meet multiple characters that will aid you in your quest!