Hunt: Showdown 1896 - Last Gust
This DLC contains one Weapon: - Last Gust (Ranger 73 Swift) Last Gust A faithful companion throughout an illustrious career, Alison's Ranger 73 Swift was reliable to the end and a constant, comforting reminder of the home she left behind when she traveled to Louisiana. A faithful companion throughout an illustrious career, Alison's Winfield was reliable to the end and a constant, comforting reminder of the home she left behind when she traveled to Louisiana.