Humble Haunted House
“Humble Haunted House” is an action tower defense video game. You act as Succubus, who disguised as a haunted attraction manager for a theme park. By setting up scary props, or popping out as a live actor, it's a matter of time before the long line of visitors get scared. Little do they know, they have faced some real monsters.