Hovership Havoc
Hovership Havoc is a sci-fi twin stick shooter with 3rd person boss battles. Blast through rooms of a futuristic robotic factory filled with robot enemies. Equip your Hovership with randomly dropped abilities and upgrade your stats during and before each playthrough.