House Flipper
Handyman at your service! You've got to earn it around here before you purchase your first property. No worries though! Luckily, there's plenty of work at your fingertips! Take job offers from nearby residents - clean up, paint walls, install heaters, showers, and air conditioners, or even furnish their whole property! Once the grateful clients pay you for your solid work, it's time to get your own house. Play your way Grab your hammer! It's time to take a bit of a rude approach and knock some walls down! Get rid of broken glass shards, litter, and leftover pieces of furniture, to prepare the place for a complete makeover! It's up to you to either meet every single requirement of specific buyers or make yourself a cozy office to grow your business in. Work smart, not hard Fortunately, you're not alone. The set of your trustiest tools is here with ya! With the help of your paint roller, window cleaner, plaster tool, mop, hammer, and of course, the mighty tablet, no renovation will scare you! Using those tools also gives you experience, which can be used to upgrade them and polish your skills, making your work even more pleasant. Sit down and relax Regardless if you plan to create the house of your dreams, help the residents with their renovations or feel the need to smack some walls - House Flipper is here for You! So just sit comfortably, let go off your usual daily routine, and delve into the world of House Flipper... into your world!