House Flipper Remastered Collection
RENOVATION NEVER LOOKED SO GOOD House Flipper Remastered Collection is your upgraded ticket to the satisfying world of renovation chaos. Step into the boots of a one-person crew and transform those filthy, devastated properties into real gems. Now with better visuals, voice acting, and fresh content – it’s flipping, just way better. REVAMPED STORYLINE Meet new faces, enjoy full voice acting, and follow a reimagined narrative that adds charm and character to every mission. Renovating has never felt so personal. MEANING OF LOVE! Get to know new stories, crafted specially for the new, fresh House Flipper. In this cozy chaos, be a witness to different types of love. Help newlyweds renovate their own place, or help someone express their love for coffee truly! Expect charming characters, emotional twists, and homes that come with a story… And maybe a spark or two. ALL DLCs IN ONE PACKAGE New to flipping or returning for more? You’re in for a treat. House Flipper Remaster bundles all previous expansions in one ultimate edition, making it the most complete version of the game to date. Everything’s here – now it’s your turn to make it beautiful.