Hidden Depths (Xbox Series)
Hidden Depths is a challenging 2D platformer in pixel art style with fixed-screen levels, where each stage is a deadly puzzle on its own. Step into the boots of a young explorer who, upon receiving an ancient map, decides to enter a mysterious cave from which no one has ever returned. Your goal is simple, yet deadly: survive treacherous traps like spikes, spinning saws, crushing blocks, and false platforms. Use your jump and dash abilities with precision, collect the key, and reach the exit door to move forward. With 30 carefully crafted levels and progressive difficulty, Hidden Depths offers an intense and rewarding experience for players who seek challenge, precision, and mastery. Died? Restart instantly and try again. Uncover the secrets hidden in the depths… if you can survive.