Hidden Cat Outlaws
The Wild West is full of lazy, no-good-doer cats… That should be lazy and no-good-doing at safe homes instead of wooden venues or the scorching sun outside! Fill the boots of a local sheriff and spot all the wandering rascals. (And the not-so-wandering, big and mean rascals, too…) Game features: - 15 levels to look for cats in; - 600+ cats to catch; - 40+ secret extra items to spot; - Mean bosses to cage; - Wholesome fun in pretty, handmade locations - with nice music, funny sound effects, and general good humour included :)