Hell Let Loose - Ultimate Edition
Enlist in the ever-expanding Hell Let Loose experience, bringing you World War II on an epic scale. With battles of 50v50 players and a dynamically shifting front line, this first-person shooter demands teamwork, communication, and strategy, not only to win but to survive! Be ready for combat on a series of iconic battlefields, where you and your teammates will fight against other skilled soldiers, playing one of our fourteen unique and important roles. With the Ultimate edition, you are prepared for battle with 6 of our sought after DLC packs – Skull Bucket, False Front, Hot Drop, Lethal Tide, Silver or Iron Vanguard and Cavalry Coat. Join the chaos of war with different historical weapons, vehicles and equipment that are intricately detailed, bringing the realism to the brutal and bloody warfare. We’ll see you on the frontlines!