Heavy Fire: Red Shadow
As Sgt Will, holdfast behind a devastatingly powerful turret-mounted machine gun as you mow down waves of enemy forces across eight stages. Call in supply drops and reinforcements to turn the tides of battle. Unlock an array of Field Promotions and upgrade your combat abilities.