Headlander
You are the last known human in the universe, and all that's left of you is a disembodied head. Seeking clues to your fractured past, you must travel through a hostile world of machines using a special helmet that allows you to dock into and take control of any robotic host body. As you launch from one body to the next, you'll start to discover that things are not quite what they appear to be, and the fate of humanity has yet to be decided...