HAWKED
HAWKED is going to be shut down on September 7th. After this date, the game and all its online services will be permanently retired. Team up with pals for swashbuckling treasure hunts in HAWKED, an online co-op adventure shooter. Become the ultimate Renegade by exploring uncharted realities, battling vicious monsters, and looting ancient ruins. ADVENTURE IN SOLO, CO-OP & PVP MODES Welcome to X-Isle, a paradise lush with verdant vistas, dense jungles, sunkissed beaches… and no shortage of places to loot. Solve puzzles across the island to unlock Vaults, where enemies and priceless treasures lie in wait. Adventure in co-op or solo to find the quickest, most lucrative route to your payday! OUTFOX & OUTGUN Switch up your loadout to suit the heist at hand! Assault rifles, shotguns, grenades, sniper rifles, and more are at your disposal. Even the arcane Artifacts you plunder can be upgraded to unleash game-changing new powers! Wield them all to battle monsters or outwit rivals if you’re playing in PvP. BECOME THE ULTIMATE TREASURE HUNTER Hunt in style with hundreds of different customization options, including full-body Avatars, unique Outfits, wild Color Schemes, personalized Traversers and Hoverboards, and lots more. New styles for your Renegade can be unlocked via Quests, the Shop, and your Renegade Pass. FIND YOUR FORTUNE IN AN EPIC, EVOLVING ADVENTURE The story unfolds in Issues, major updates packed with gripping Questlines and new characters. Quest together with the rogues and rapscallions aboard the Riftwake to improve your Reputation with them. Witness X-Isle change and evolve in the future as threats rise, alliances shift, and new realities emerge!