HardCube
A simple but gripping casual game to pass the time with lots of unusual settings, levels and worlds. Sleek graphics and dynamic gameplay accompanied by a fun OST and an online rating system. In this fun and exciting game you won't just have to get to the finish line. You'll need to overcome a lot of obstacles while exploring this colorful world, going through one level after another.