Gravebound Dash (Xbox One)
A kid enjoying Halloween was suddenly sent to the underworld, the land of the dead, and their ghost costume became the real deal! To avoid getting stuck in the underworld as a ghost forever, the kid mustgather 999 sweets and win the Trick or Treat. Gravebound Dash is a 2D platformer where the kid must use their newly found ghost powers to become intangible and avoid danger to collect all the sweets and candies they can find.