GRAND PACK
The Grand Pack provides expansive customization and team-building options to your UFL club. With a substantial 9,500 LP and 250,000,000 CP, this pack allows you to unlock premium items and unique customizations to set your squad apart. Whether you want to acquire players, upgrade stadiums, or apply skins for added style, the Grand Pack allows you to shape your team’s future. Ideal for players who enjoy detailed customization and strategic enhancements, this pack elevates your experience while preserving UFL’s commitment to a fair and balanced game for all.