Golfish
Spit water to move as a round fish in this cute minigolf puzzle adventure! Use clever movement, smart timing, and the help of adorable sea creatures to overcome obstacles and explore a charming world full of personality. Sea Creatures That Lend a Fin! Bounce on jellyfish, get carried by crabs, and let mighty whales blast you across the water. These adorable marine animals are not just part of the world, they are part of the puzzle. Learn how each creature works and use them to reach new places! Over 100 Levels of Watery Challenges! Take on a growing journey of handcrafted puzzles testing your problem-solving ability. Earn stars for optimal playthroughs, just watch out for the water not to run out! Customize Your Fishy Hero! Unlock different looks and make your little fish truly your own with 25 unique skins and 8 effects to choose from! Whether you want your fish to look cute, silly or stylish, we have that in stock! Convenient gameplay Enjoy dynamic camera support and a wide range of gameplay settings: invert aiming, set aim sensitivity and joystick deadzone.