Gingerman Pack
What's Included: Festive Kits: Stand out on the field with exclusive jerseys. Reputation Boost: Add more high-rated players to your squad with ease. XP Boosts: Level up faster and unlock additional rewards with powerful XP boosts. In-Game Currency: Enjoy a generous bonus of in-game currency to spend on upgrades, customization, or team improvements. Festive Items only available from December 17 to March 1. Why Choose a Festive Pack? Exclusive Holiday Gear: Showcase your festive style with unique kit and gear only available for a limited time. Faster Progression: Use boosts and reputation bonuses to climb the ranks quicker. Team Customization: Build and enhance your squad with the included in-game currency. Gingerman Pack includes: Gingerman Kit Snow Whirl Ball 3-day Premium (XP & CP) CP 50,000,000 in-game currency LP 500 in-game currency Don’t miss this limited-time offer to celebrate the holidays in style and take your game to the next level. Get ready for festive domination on the field! Build clubs and rise to greatness in UFL—the ultimate fair play football game.