Ghostbusters: The Video Game Remastered
Authentic Ghostbusters Experience - The game features the voices and in-game likenesses of Bill Murray, Dan Aykroyd, Harold Ramis, and Ernie Hudson in an original story penned by the writers of the original films - Dan Aykroyd and Harold Ramis. Unique Gameplay - Experience unique ghost hunting, wrangling and trapping with upgradeable weapons in widely destructible environments. Test the team's mettle with large scale boss fights. Storyline Campaign - Play through a unique storyline as the player battles and captures ghosts - both well-loved and brand new - throughout New York.