Genki Girl Pack
Drive in Genki Girl style with this assortment of vehicles. Sad Panda sports a dune buggy, Angry Tiger has her motorcycle, and Sexy Kitten drives a special sports car. Each of these rides is themed after the girls themselves, and pack a deadly surprise!