Gems Tier 1
Puzzle Quest 3 has many offers in-game that require Gems to purchase. Gems is an in-game currency that can be used to purchase various in-game items to help you on your journey! This pack contains 500 Gems for use in Puzzle Quest 3. First time purchase of this DLC will receive double the amount of Gems!