Free Weapons
In-game content. Communication is very important in Fable III, and what better way to communicate with the world than to bash it in the head with the new hammer, Bloodstone Bludgeon, and shoot it in the face with the brand new rifle, Gusket's Musket? These items will be added to your gift queue in the Sanctuary, and will be available when weapons are unlocked in the storyline.